ترجمه مقاله: مسئله مکان یابی حداکثر پوشش پویا در ابعاد بزرگ

دسته بندي : فنی و مهندسی » صنایع
ترجمه مقاله:The large-scale dynamic maximal covering location problem - مسئله مکان یابی حداکثر پوشش پویا در ابعاد بزرگ-مقاله اصلی-ترجمه مقاله به صورت فایل PDF و WORD
سال مقاله:2013


فایل مقاله: 10صفحه
فایل ترجمه: 14 صفحه

بخشی از متن:
مکان یابی تسهیل، نقش قاطع ای در موفقیت زنجیره تأمین با کاربرد در تولید زیاد و خدمت دهی تسهیلات دارد. این موضوع در قرن گذشته کانون توجه محققین و پزشکان بوده است. برای آشنایی با جزئیات مدل های مکان یابی، یکی از منابع ارزشمند که می  توان به آن اشاره کرد مقاله Revelle و Eiselt می باشد(1). بعلاوه، Revelle و همکاران(2) تاریخچه ای جامع از مقالات اخیر در میانه، مرکز و مدل های پوشش مانند سه تا از انواع مسئله مکان یابی با اهمیت را تهیه کرده اند. 
یک نمونه از مسائل مکان یابی شناخته شده، که از همان ابتدای دانش مکان یابی بررسی شده، مسئله مکان یابی حداکثر پوشش است(CLP). آن به دنبال یک راه حل جهت پوشش مجموعه ای از تقاضاها در حالی که یک هدف یا چندین هدف جهت بهینه سازی وجود دارد، می باشد. دو دسته مشخص از CLPs در مورد ادبیات وجود دارد، مانند مسئله مکان یابی حداکثر پوشش (MCLP) و مسئله مکان یابی مجموعه پوشش (SCLP). صرفنظر از نوع مسئله، یک جمعیت پوشش داده شده است، اگر آن بتواند در یک زمان/ فاصله از پیش تعریف شده در دسترس یک یا چندین تسهیل باشد. در حالی که یک SCLP خواستار پوشش تمام گره های تقاضا با کمترین تعداد ممکن از تسهیلات است، MCLP وابسته به حداکثر پوشش تقاضای ممکن با یک تعداد تسهیلات شناخته شده است. MCLP اولین بار توسط  Church و Revelle (3) بر روی شبکه ها معرفی شده است. از آن زمان، کاربردهای متعدد و توسعه های تئوری جهت مدل کلاسیک MCLP ارائه شده است.


دسته بندی: فنی و مهندسی » صنایع

تعداد مشاهده: 6889 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf,docx

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:1,940 کیلوبایت

 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل pdf‌مقاله
    فایل ترجمه pdf و word مقاله