پاورپوینت فصل اول کتاب روش ها و فنون مشاوره (لزوم مشاوره) نوشته عبدالله شفیع آبادی

دسته بندي : کتاب » روانشناسی و روانپزشکی
پاورپوینت فصل اول کتاب روش ها و فنون مشاوره، مصاحبه بالینی (لزوم مشاوره) نوشته عبدالله شفیع آبادی در قالب pptx و در حجم 23 اسلاید:

بخشی از متن:
به گفته می (۱۹۶۷) انسان ها سرگرم و شیفته ماشین شده اند، هویت انسانی خود را به تدریج  فراموش کرده اند، و رابطه خود را با خویشتن و با دیگران از دست داده اند. به بیانی دیگر، انسان در لابه لای ماشین های عظیم محو شده و با خود، با دیگران و با طبیعت زیبا بیگانه گشته است .

انسان به عنوان اشرف مخلوقات باید با توجه به ارزشهای والای خود کنترل تکنولوژی را در دست گیرد و از آن در جهت خیر و صلاح و آرامش خود و همنوعان بهره برداری کند. مشاوران و روان درمانگران برای کمک به انسان برای غلبه بر نگرانی ها و ناراحتیها تخصص دارند و می توانند فرد درمانده را در رها شدن از این گرفتاریها یاری دهند. 

یکی از روش های مناسب مبارزه با نابسامانی های قرن و کاهش مشکلات اجتماعی، آن است که پیشگیری از مشکلات و اصلاح و تغییر رفتارهای نامطلوب از نسل جوان - یعنی دانش آموزان مدارس- آغاز گردد. 

نظام آموزشی ما به تغییرات گسترده وهمه جانبه ای در حیطه های کاربردی و تربیت یک شهروند خوب نیاز دارد. امروزه گروه کثیری از معلمان همچون یک ماشین دانش آموزان را با انبوهی از اصول و حقایق آشنا می سازند وهماهنگی و انطباق چندانی بین واقعیات زندگی با اصول آموخته شده وجود با توجه به این که زندگی واقعی آماده سازد، مشاور با استفاده از فنون راهنمایی و مشاوره و با همکاری و هماهنگی سایر کارکنان مدرسه می تواند دانش آموزان را در درک و کاربرد آموخته ها یاری دهد و در برنامه های آموزشی و پرورشی تغییرات مطلوبی را پیشنهاد کند و با همکاری و هماهنگی دیگران به مرحله اجرا در آورد. 
دسته بندی: کتاب » روانشناسی و روانپزشکی

تعداد مشاهده: 3120 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx - پاورپوینت - قابل ویرایش

تعداد صفحات: 23

حجم فایل:173 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252